Elevbedrift - Datachippene

Category: By Michael McMillan
Elevene på Grevlingen har nå startet elevbedrifter. Man gikk sammen i grupper og lagde ulike bedrifter, jeg meldte meg på Dataopplæring for Seniorer (eldre) mennesker. Vi heter Datachippene og har en veldig bra logo, takket være Simen. Bedriften står av 4 elever, meg Simen, Torpedo og David.


Jeg skal legge ut bilder i nærmeste fremtid over logoen og vi som er med i bedriften. Hittil har vi ikke fått jobbet med det så mye, men det blir en del utover. Vi har tenkt til å holde kurset på Son Bo og Servicesenter.


Informasjon:
PRIS: 50,-
STED: Stenløkka 30, 1555 Son.
DATO: Enda ikke satt!
PÅMELDING: Eldresenteret
FORMÅL: Klassetur 10 klasse
UTSTYR: Vi har alt, bærbare Pcer og prosjektor.
ALDER: Alle er velkommende, selv om vi er spesielt søkende etter 60-75
KURS: Vi tar alt i veldig små skritt, vi tar ikke utgangspunkt i at du har tidligere erfaring.
KAFÈ: Det vil bli solgt vafler og saft, levert av bedriften "Varme Hjerter".

Kommer tilbake med mer informasjon, markedsføring for kurset er ennå ikke 100%, men se gjerne etter plakater nede i Son og s
pre ordet til bekjente.


Bilder:



#1 Bokholder gruppa er ikke helt fornøyd med hvordan bedriften går...
















#2 Her er da bokholderen, hørte at den kommer til å koste 150,-















#3 Jeg og Simen i Kiwi for å kjøpe Teip.















#4 Eivind, Birger, Herman og Vilde med bedriften "Go' hjerta vafler" utenfor Kiwi.















Som dere kanskje har lagt merke til går det bedre for noen bedrifter enn andre.
 

2 comments so far.

  1. Kolakk 6. januar 2008 kl. 21:19
    Synd at man ikke for sett det bildet av den latterlige bokholdern bedre, skulle vurdert å bruke et annet bakrunn :)
  2. Anonym 8. januar 2008 kl. 19:24
    Haha, den hadde sett enda verre ut med bedre bakgrunn, tro meg!

Something to say?