Rommet mitt #1

Category: By Michael McMillan
Fikk meg sannelig en overraskelse da hele rommet mitt var snudd på hodet i skruer og deler av noe som lignet et tre og en glassrute?! Mamma og Pappa hadde slått på stortrommen og kjøpt et tre/glass bord og en ufattelig "comfy" kontorstol :D Skikkelig snasent, ble nesten litt satt ut... Til gjengjeld skal jeg snekre sammen noen finne Van Morrison cder.


Da kan jeg vel like godt erklære en ny spalte, "Rommet Mitt #(nummer)". Her skal jeg prøve å legge ut mystiske saker og ting som foregår på "Rommet Mitt". Og som vanlig har jeg tatt noen snasene bilder som jeg da tenkte å dele med dere.


#1 Her er da den ubegripelige "comfy" kontorstolen min.
(Bilder kommer)

#2 Dette er resultatet av det som lignet på deler av et tre og en glassrute, ET BORD!
(Bilder kommer)

#3 Her er pc'n uten BiOS som jeg liksom skal fikse til naboen for slett og ingenting.
(Bilder kommer)
 

0 comments so far.

Something to say?