Skitur #1 - Kongsberg

Category: By Michael McMillan


Nok en fantastisk bra skitur med de andre gutta! Det var ekstremt kult å stå i Kongsberg, det virker som om bakken aldri skal stoppe, beklageligvis gjør den det... Det er kjempefint anlegg som setter et skikkelig "trøkk" i beina dine.


Det var da meg, Truls og Torp, vi hadde det grenseløst morro. Det eneste minuset med turen var at Torpedo ble syk, rettere sagt var syk. Før vi dro hadde han omgangssyke, og som de fleste vet er ikke omgangssyke og Twin Tip i Kongsberg den beste salaten. Så det endte jo men at Torp måtte gi seg, det var ufattelig trist.


Faren til Torp var jo veldig sjenerøs og gav oss transport til og fra som hjalp veldig, hvis ikke hadde vi endt opp på en buss. Hele turen kostet ca. 300-400 inklusiv "KongeBurger"! Litt sånn av temaet: Jeg og Truls hadde en diskusjon i en veldig lett form, der problemet var som følger "Hva skal Kongsvinger kalle sin hamburger meny?". Kan jo ikke hete Kongeburger den også?!

Uansett, som tidliger sagt, det var en flott tur. Og selvfølgelig tok vi noen bilder, tenkte jeg kunne dele dem her!

#1 Jeg og Torp i bakken.















#2 Bare meg i bakken, Torp = Syk
















Alle bakkene var oppe, men noen hade ikke blitt helt ferdig preppa (prepared=forbredt). Men de bakkene som ikke var preppa var bare barne baker og noe annent tull.

Nok en gang, her er noen bilder over bakken.

#3 Hoppbakken, Rødløype (t.h) og Eksperten (t.v) + Forvirret gutt kledd i rødt (midten).






















#4 Hele midterste bakke får seg litt falsk snø.












 

0 comments so far.

Something to say?