LAN Party #1 - Jonathan

Category: By Michael McMillan
Da er vi ferdig med lanet hos Jonathan, herlig saker. Kan vel med trygghet si at vi er klare for big-boy i Mars, altså The Gathering aka. TG. Lanet varte fra Fredag til sent på Lørdag, ikke akkurat ekstremt, men absolutt herlig.


Som vanlig tok jeg noen bilder, og det skal jeg seøvfølgelig dele med de som leser...

1# Min "stasjon", stasjon er der all dritten vår er...















2# Jonathan's også kjent som Kolakk eller Hore/Michael er en jævla svensk hore/Horefaen















3#Torpern sin stasjon også kjent som Torpedo...















4# Her er da all drikken som gikk i løpet av en kveld, huff da... Det tilsvarer 80 kaffekopper?!














Vær vennelig å kommenter Clas Ohlson musematten min til 29,-, drit i MX'n til 300,-


Der har dere lanet hos Jonathan, vi snakkes ;)
 

2 comments so far.

  1. vilderegine 27. januar 2008 kl. 09:55
    fin musematte :)
  2. Michael McMillan 30. april 2008 kl. 07:31
    Hører jeg en sjult form for sarkasme? Jo du forresten Vilde, når du er her. Kan du fikse ring?

Something to say?