Logitech MX518 - Nydelig!

By Michael McMillan

YES! Endelig har jeg fått tak i en MX518 Logitech Mus. Den er helt vill, de har virkelig spilt på stor trommen når de produserte denne her. Kåret flere ganger til #Userschoice 1, #Gamerschoice 1. Dette minner mer om en katt enn en mus, formen er helt perfekt formet til hånden din.

Jeg spilte på en DeathMatch FYPOOLDaY 24/7 server med en gang jeg fikk den, og gjett om det var en annen opplevelse! Denne musen har virkelig satt standaren i online gaming til et helt nytt nivå.


Fikk den for 399,- på Spaceworld, som jeg egentlig syns var helt greit. Kan ikke si at jeg angrer i det hele tatt. På veien hjem fra Amfi i Moss dro jeg med meg en (Forbred deg) CLAS Ohlson musematte. Ja, ja det er helt n00b og jeg er rar, men til min største forbausenhet fungerer den som en drøm! 29,- skulle de på Clas ha for dette vidunderlige mirakelet.


Utgifter:
Logitech MX518 Mus - 399,-
Mouse Pad 01 (?) - 29,-
-----------------------------
SUM = 428,-
 

1 comment so far.

  1. Anonym 10. januar 2008 kl. 17:38
    "Vidunderlige mirakelet"

    Hehe

    :)

Something to say?